online roeien

Voor alle Nederlandstalige roeiers. Heb je een vraag of wil je iets kwijt?
Hier kan het.

online roeien

Postby wibo45 » January 26th, 2010, 6:12 am

Hallo, is het mogelijk om te roeien online tegen een andere roeier?
Ik ben geen super fanatieke roeier, doe het voor de algemene fitness , ik roei zo rond de 20 min. op de 5000 mtr met de schuif op 7 en een strokefrequentie van ongeveer 27.
Het lijkt me leuk om af en toe eens een wedstrijdje te roeien, maakt het indoorroeien nog gevarieerder en spannender!!
Ik hoop op respons!
Groet wibo.
wibo45
Paddler

Re: online roeien

Postby hjs » January 26th, 2010, 6:28 am

wibo45 wrote:Hallo, is het mogelijk om te roeien online tegen een andere roeier?
Ik ben geen super fanatieke roeier, doe het voor de algemene fitness , ik roei zo rond de 20 min. op de 5000 mtr met de schuif op 7 en een strokefrequentie van ongeveer 27.
Het lijkt me leuk om af en toe eens een wedstrijdje te roeien, maakt het indoorroeien nog gevarieerder en spannender!!
Ik hoop op respons!
Groet wibo.

Hoi Wibo,

Ja dat kan en gebeurt dagelijks via row pro. Je kunt daar online roeien tegen iedereen die wil waar dan ook ter wereld. Je kunt het geloof ik eerst gratis uitproberen en daarna moet je wel betalen maar tis niet duur.
Row pro dus, ff op het engelstalige deel kijken/zoeken en je zult er genoeg over vinden.

grt Henry

http://www.c2forum.com/viewforum.php?f=8
For my training see twitter @Hjsrowing
hjs
Marathon Poster

rerow

Postby wibo45 » January 26th, 2010, 7:56 am

Hallo Henry, dank je voor het snelle antwoord, ik heb iets gevonden en dat heet Venue racing application, is dit het zelfde?? In ieder geval zal ik veel moeten lezen en uitproberen maar misschien is er iemand die mij zoveel mogelijk kan vertellen over onlin e racing/ rowpro/Venue racing ??!! Hoe installeren? Waar kopen? hoe gebruiken?
En weer hoop ik op respons!!

Groet, Wibo
wibo45
Paddler

Postby tomhz » March 6th, 2010, 11:42 am

Nee de venue application is iets anders. Je moet Rowpro hebben om online tegen tegenstanders te roeien.
Zie www.digitalrowing.com. Het kost ca $99,- en je kunt het een paar weken gratis proberen.
tomhz
2k Poster

Postby sander » March 11th, 2010, 6:27 pm

wibo45 wrote:... ik roei zo rond de 20 min. op de 5000 mtr met de schuif op 7 en een strokefrequentie van ongeveer 27.

Ik zou de schuif iets lager zetten als ik jou was, tenzij je een hele stoffige ergometer hebt. Zoek maar eens op 'drag factor' in het Engelstalige deel van dit forum.

groeten, Sander
Image

Training Blog: http://blog.rowsandall.com/
Free Data and Analysis. For Rowers. By Rowers: http://rowsandall.com
sander
2k Poster

Postby Aladna » August 27th, 2013, 4:37 am

Zijn deze antwoorden nog steeds actueel. Ben een beginner en hoop hier tips te krijgen wat ik allemaal kan doen met mijn Concept2 D PM4
Aladna
Paddler

Return to Forum in het Nederlands