Gezocht: trainer/iemand die 1 of enkele sessies naar mijn techniek kan kijken

Voor alle Nederlandstalige roeiers. Heb je een vraag of wil je iets kwijt?
Hier kan het.
Post Reply
Niels
Paddler

Gezocht: trainer/iemand die 1 of enkele sessies naar mijn techniek kan kijken

Post by Niels » April 5th, 2022, 8:07 am

Hoi, nieuw hier, ik ben Niels, 39 jaar, lichtgewicht klasse, omgeving Tilburg.

Sinds anderhalf jaar bekend met indoorroeien, als onderdeel van personal training sessies crossfit/HIIT. Sinds een half jaar ofzo zelf een Concept2 aangeschaft maar de laatste maanden begin ik het steeds leuker te vinden. PR op de 500 m1 is 1:32, op de 2000 7:21, op de 5000 19:02.

Waar ik tegenaan loop is dat mijn instructeurs gericht zijn op crossfit/HIIT training en niet persé op het roeien. Als ik bijvoorbeeld mezelf niet had verdiept in de dragfactor had de schuif nu nog op 10 gestaan zeg maar ;-)

Omdat ik mezelf wil ontwikkelen en uiteraard PR aanscherpen ben ik op zoek naar een coach/trainer die 1 of enkele sessies naar mijn houding en techniek kan kijken, want ik kan YouTube filmpjes kijken wat ik wil, iemand die realtime zegt wat ik wel of niet goed doe is natuurlijk het beste.

Hierbij dus de vraag: ben of ken je iemand die mij hiermee zou kunnen helpen(uiteraard tegen betaling)dan hoor ik het graag.

Job
Paddler

Re: Gezocht: trainer/iemand die 1 of enkele sessies naar mijn techniek kan kijken

Post by Job » June 19th, 2022, 11:33 pm

Goedemorgen Niels,

Heb je al iemand gevonden die jou één of een paar trainingen wil geven?

Niels
Paddler

Re: Gezocht: trainer/iemand die 1 of enkele sessies naar mijn techniek kan kijken

Post by Niels » June 20th, 2022, 9:25 am

Hoi Job, thnx voor je reactie!
Nee nog niet, ben of ken je iemand ;-)?

Job
Paddler

Post by Job » June 20th, 2022, 1:52 pm

Hoi Niels,

Ik doe zelf ook aan crossfit, maar ik heb 11 jaar geroeid en dus ook heel wat uren op de ergometer doorgebracht.

Ik wil je wel één of een paar lessen geven. Geen probleem!

Niels
Paddler

Post by Niels » June 21st, 2022, 12:09 am

Dat zou heel tof zijn Job! Waar kom je vandaan? Heb jij een trainingsruimte of zou je dat bij mij thuis willen doen in Kaatsheuvel? Het kan wellicht ook in de sportschool waar ik train. Ik hoor het wel.

Gr. Niels

Post Reply