Ik hoop dat ik kan gaan. Ik had eergisteren zomaar opeens een niersteen en daar ben ik behoorlijk van geschrokken en ziek van. Ik ga vanavond voor de eerste keer weer eens langzaam kijken wat ik kan

Hennie
Now we're talking! Oh nee, in het Nederlands hè? JAAAAA!Wiecher wrote:Hoi TomHZ,
Duuk van der Knaap hoort zeker ook bij de favorieten.....
Ciao
Wiecher
PS Kunnen we niet eens een 500m kampioenschap doen?
Wiecher,Wiecher wrote:Volgend jaar voor het Marathon Kampioenschap het sprint kampioenschap?
Eerst een 500m en dan een marathon? Het kost maar een 10 minuten extra, 1,5 minuut racen en startpocedure en finishen inclusief.
Moet kunnen! Wie zou meedoen behalve ik?
Een ander leuk ding zou kunnen de zijn de estafettemarathon. Met 4 man in aflossingen van min 2000m de hele marathon doen.Wiecher wrote:Volgend jaar voor het Marathon Kampioenschap het sprint kampioenschap?
Eerst een 500m en dan een marathon? Het kost maar een 10 minuten extra, 1,5 minuut racen en startpocedure en finishen inclusief.
Als je stukken doet van 2k pp dan kom je niet aan de tijden die bij de Men's Health Rowing Challenge zijn geroeid hoor. Dan ga je veel te langzaam.hjs wrote: Een ander leuk ding zou kunnen de zijn de estafettemarathon. Met 4 man in aflossingen van min 2000m de hele marathon doen.
In de praktijk dus 5 aflossingen pp. met een pauze van 3 aflossingen.
Dit kan in tempo 2 k plus 25 sec. helemaal voluit.
The Hague Dragon wrote:Als je stukken doet van 2k pp dan kom je niet aan de tijden die bij de Men's Health Rowing Challenge zijn geroeid hoor. Dan ga je veel te langzaam.hjs wrote: Een ander leuk ding zou kunnen de zijn de estafettemarathon. Met 4 man in aflossingen van min 2000m de hele marathon doen.
In de praktijk dus 5 aflossingen pp. met een pauze van 3 aflossingen.
Dit kan in tempo 2 k plus 25 sec. helemaal voluit.
Als je een toptijd (= onder de 2 uur) wilt neerzetten moet je max 15 slagen pp doen maar dan wel alle slagen dik onder de 1:20/500.
Dus je stelt voor om eerst een 500 kampioenschap te doen en vervolgens een hele marathon?Wiecher wrote:Volgend jaar voor het Marathon Kampioenschap het sprint kampioenschap?
wieger kennende bedoelt hij : tijdens de marathon wedstrijd ook een 500 meter sprint. Hij doet dan alleen de sprint en gaat daarna in het zonnetje zitten kijken naar de marathonhjs wrote:[quote="The Hague Dragon]
Dus je stelt voor om eerst een 500 kampioenschap te doen en vervolgens een hele marathon?
Voor dat sprintkampioenschap voel ik wel wat, de marathon ben ik nog niet aan toe. Eerst binnenkort maar eens een halve, misschien a.s vrijdag.
Bedankt MaartenThe Hague Dragon wrote:Iedereen die meedoet morgen heel veel succes guyz!
En Hennie, moet ik voortaan U tegen je zeggen als die gouden plak binnen is?![]()
Hennie Martini wrote:Bedankt MaartenThe Hague Dragon wrote:Iedereen die meedoet morgen heel veel succes guyz!
En Hennie, moet ik voortaan U tegen je zeggen als die gouden plak binnen is?![]()
![]()
![]()
Er doen heel veel goede roeiers mee en voorlopig moet ik het eerst maar eens uitroeien (een marathon blijft zwaar!!).
Hennie