Dank je wel allemaal, zijn eigenlijk de opmerkingen die ik ook verwacht had, en die ik eigenlijk ook wel weet maar op de een of andere manier heb je soms een bevestiging nodig...waarvoor dank..
Weet bij God niet wat er anders is dan anders, maar ik denk dat ik de laatste opmerking serieus moet nemen, en dat is om goed te luisteren naar mijn lichaam..en rustig te doen als dat moet...Ik heb me de laatste weken niet zo goed gevoeld maar wilde hoe dan ook op die minstens 10 km per dag uitkomen...dit heeft me de nek gekost denk ik achteraf...Het stomme er van is dat ik zo opgebrand was dat ik een hele week bijna niks gedaan heb en dus met de finisch in zicht het op 50 meter per dag ook niet gehaald heb..
Ook de combinatie met fitness gaat misschien ten goede van mijn "gevoel"..
Pieter ben het zeker met je eens dat je moet zorgen dat de trainingen gevarieerd moeten zijn..Maar ook daar doe ik toch wel het een en ander moet ik zeggen...Ik heb echt getwijfeld aan de ergo, ik kon me niet voorstellen dat een drag van 90-100 ineens zo zwaar aanvoelde..
Ben gewoon een beetje ongerust dat ik niet 100% verschijn bij de 11 stedentocht over drie weken denk ik, en zodoende zoek ik iedere training weer een bevestiging dat het WEL goed gaat, en werkt dit dus averrechts...
Misschien voorafgaand aan 11steden een weekje niks doen!!!
Op de een of andere manier heb ik me ook altijd laten opjagen om PERSE een aantal KM per dag te maken om maar een bepaald doel te bereiken..Ook dat zal ik wat moeten loslaten op momenten dat het niet zo lekker loopt..Ik merk namelijk dat ik meer kwaad doe dan goed om maar door en door te gaan....
Bedankt in ieder geval......